I lighed med de seneste år arrangerer vi en Danmarkstur i august måned.
Igen i år er Danmarksturen fra mandag til fredag i uge 34. Dvs. 3 overnatninger.
I år går turen til Sydsjælland, Møn og Lolland-Falster. Vi starter turen ved S-tog stationen i Køge mandag d. 17. august kl. 9.30 og forventer at slutte samme sted torsdag d. 20. august om eftermiddagen.
Vi har ikke en detaljeret ruteplan endnu, da overnatningsstederne afhænger af hvor stor tilslutning der er til turen.
Når vi kender antal deltagere vil vi fastlægge overnatningssteder og den detaljerede rute. I lighed med sidste år, så vil vi forsøge at finde rimeligt billige overnatningssteder. Vi booker ikke enkeltværelser. Vi går efter at booke dobbeltværelser, men vi kan evt. blive nødt til at tage et 3- eller 4 personers rum undervejs.
Vi forventer at de daglige ruter bliver på mellem 70 og 100 km, og at der vil blive rige muligheder for at nyde interessante seværdigheder og pausesteder på ruterne.
Vi regner ikke med at kunne håndtere mere end 8 tilmeldinger til denne type tur, så det er først til mølle, hvis du vil med.
Tilmeldingsfrist er 12. juni 2026
Tilmelding til Karen-Lise på
Karen_lise@yahoo.dk .Hvis du har spørgsmål er du også velkommen til at ringe på 53837560.
Prisen på turen er pt. ukendt. Den afhænger af omkostningerne til transport og overnatning. Vi satser på, at holde prisen så langt nede som muligt.
Vi forventer, at kunne få et tilskud fra Puls på max. 350,-.